Eğitim öğretim yılı boyunca emek verip yaptıkları çalışmaları yıl sonu sergisinde beğeniye sundular. Sergideki çalışmalar konuklar tarafından tam not aldı.
Pehlivanköy Atatürk İlkokulu’nun minik öğrencileri eğitim öğretim yılı boyunca yaptıkları çalışmaları beğeniye sundu. Gerçekleştirilen yıl sonu sergisinde büyük beğeni toplayan sergi ile ilgili okul tarafından yapılan açıklamada, “Ana sınıfı öğretmenlerimizin, öğrencileriyle eğitim yılı boyunca yaptıkları çalışmaları içeren sergimiz, İlçe Kaymakamı Sayın Erdoğan Beypınar ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Sayın Necmettin Ayçiçek'in katılımlarıyla açıldı. Öğrencilerle birlikte sergiyi gezen Kaymakamımız, onlara hediyeler de dağıttı.” İfadelerin dile getirdi. (N.Şensöz)
NE ARAMIŞTINIZ ?
ÇOK OKUNANLAR
-
Uzunköprü’de Dallık Coşkusu Yarın Başlıyor
30 May 2026 -
Uzunköprü’de Üreticiler Dikkat! Tüm Köylerde İlaçlama Yapılacak
30 May 2026 -
Demirköy Şampiyonluk Yolunda Taraftarını Bekliyor
31 May 2026 -
Kurban Bayramı’nda Kesim Yerlerine Sıkı Denetim
29 May 2026 -
CHP Lüleburgaz’da SMS Krizi
31 May 2026 -
Tatlıpınar Köyü’nde Balkan Gecesi Coşkusu
31 May 2026
ÇOK YORUMLANANLAR
-
Başkan Bulut'tan MHP Genel Başkanı Devlet Bahçeli'ye Ziyaret
25 Haz 2026 -
Başkan Martin'den Kurban Bayramı Mesajı
27 May 2026 -
Milletvekili Sarıçam'dan Kurban Bayramı Mesajı
27 May 2026 -
Başkan Altıntel: Daha Güçlü Bir Gelecek İnşa Edeceğiz
27 May 2026 -
Vekil Gündoğdu'dan Yürekten Bayram Kutlaması
27 May 2026 -
Başkan Talay Hemşehrilerinin Bayramını Kutladı
27 May 2026
Son Yorumlar
- \"KIRMIZI BUĞDAY AYRILMIYOR\": Teşekkürler Uşaktan selamlar doğrusunu öğrendim nihayet...
- Babaeski Kartalları’nda yeni yönetim belli oldu: Bu adamlar ne işe yapar yönetim de mütahit mi fabrika çalışanı mı...
- Yesilyurt Gazetesi sahibi Elmas Cankurt, oglunu evlendirdi: Heyy gidi rahmetli kadir gökçe belediye başkanıyken belediye salonundaki mütavazi düğünümüze davet e...


Bu Habere Henüz Yorum Yapılmadı. İlk Sen Ol