Birçok bölgede tamamlanan çalışmalar ile ilgili bilgi veren Pınarhisar Belediye Başkanı İhsan Talay, “Dere Mahallesi Türkocağı Caddesi'nde üst yapı çalışmalarımız hız kesmeden sürüyor” sözlerini kaydetti.
Çalışmaların devam eden bölümleriyle ilgili açıklamalarda bulunan Başkan Talay, “Devam eden çalışmalar hakkında bilgi veren Başkan Talay, “Yolları ve kaldırımları ile tamamen yenilenmekte olan Türkocağı Caddesi, yeni bir görünüme kavuşacak. Vatandaşlarımızın talebi üzerine Atıl durumda olan eski maliye binamızın yerine yeşil alan ve park düzenlemesi için çalışıyoruz. Pınarhisar'a yeşil bir soluk, modern bir değişim getiriyoruz” dedi.” (N.Şensöz)
NE ARAMIŞTINIZ ?
ÇOK OKUNANLAR
-
Uzunköprü’de Dallık Coşkusu Yarın Başlıyor
30 May 2026 -
Uzunköprü’de Üreticiler Dikkat! Tüm Köylerde İlaçlama Yapılacak
30 May 2026 -
Kurban Bayramı’nda Kesim Yerlerine Sıkı Denetim
29 May 2026 -
Demirköy Şampiyonluk Yolunda Taraftarını Bekliyor
31 May 2026 -
CHP Lüleburgaz’da SMS Krizi
31 May 2026 -
Tatlıpınar Köyü’nde Balkan Gecesi Coşkusu
31 May 2026
ÇOK YORUMLANANLAR
-
“Siyaset felsefemizin temelinde insan vardır, insana saygı vardır”
26 Haz 2026 -
Pınarhisar Kaymakamı Özderin'den Anlamlı Ziyaret
28 May 2026 -
Vatandaşlara "Ateşe Dikkat" Çağrısı
28 May 2026 -
CHP Kırklareli Teşkilatı Bayramda Bir Araya Geldi
28 May 2026 -
Vali Turan'dan Gönüllere Dokunan Ziyaret
28 May 2026 -
Kurban Bayramı’nda Kesim Yerlerine Sıkı Denetim
29 May 2026
Son Yorumlar
- \"KIRMIZI BUĞDAY AYRILMIYOR\": Teşekkürler Uşaktan selamlar doğrusunu öğrendim nihayet...
- Babaeski Kartalları’nda yeni yönetim belli oldu: Bu adamlar ne işe yapar yönetim de mütahit mi fabrika çalışanı mı...
- Yesilyurt Gazetesi sahibi Elmas Cankurt, oglunu evlendirdi: Heyy gidi rahmetli kadir gökçe belediye başkanıyken belediye salonundaki mütavazi düğünümüze davet e...


Tamam çaba sarfedildiğini görüyoruz da çok uzadı. Çok dağınık çalışılıyor. Toz toprak çukur içinde Pınarhisar. Bu arada millet bahçesi keşke eski festival alanı gibi kalsaydı. Ne o orta yerdeki korkunç taş yığını. Bahçenin yarısını o işlevsiz binakaplıyo zaten.
Yeter ama başkanım. Çok uzun sürdü ve bezdirdikçe bezdirdi. Bunu size söyleyemeyen bir çevreniz var. Herkes yıldı bu kadar uzun sürmesinden. Bir de millet bahçesi malesef olmadı. O kadar büyük beton yığınını orta yere diktiniz. Etrafına ne kuş kondursanız nafile. Eski hali çok daha güzeldi.